Firma düzensiz maaş oderse ?
24
●687
- 16-08-2019, 01:11:13Maaşı sürekli geç almak bir fesih sebebidir. Sözleşmenizde bulunan maddeye bakmak lazım. Bununla ilgili bir koruyucu hüküm var mı diye. Yoksa avukata gidiyorsunuz (mecbur değilsiniz ama bilgi almak faydanıza) sonra noterden bir fesih bildirimi şu şu şu sebeple bu kadar alacağım var diye.
Sonrası arabulucu, mahkeme... - 16-08-2019, 01:14:08Hocam bu kadar alacagim var derken maaşım mı tazminat mıKaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2019, 01:14:23firma sağlam bir yerse ihtar çek. ihtardan sonra ödemezse arabulucuya verebilirsin. ihtarı çok doğru çekmen lazım tüm haklarını ve isteklerini yaz eksik yazarsan yargıtay kararı var işveren lehine çıktı sonuç. yani işçi kazandı davayı ama ihtarda belirtmediği hakları alamadı. haklı fesih yaparsan maaş alamaman haklı fesih sayılıyor işsizlik maaşı alma hakkında var.iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlaşamazsanız sonrası davalık olmak zorunda maalesef. firma sağlam mı derken firmanın malı mülkü yoksa sonra icra bile yapamazsın o nedenle söyledim.
ayrıca 170 hattı da halen çalıştığın için ilgilenir diye biliyorum. - 16-08-2019, 01:16:17Hocam firma köklü bir ailenin firması bu ay mesela yarım yattı ihtar çekebilir miyimvideovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2019, 01:20:18haklı fesih hakkı oluyor. ücretin 20 gün gecikirse.iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylar için bu yazıdan araştırma yapabilirsin başka kaynaklardan da.
http://iskanunu.com/sizin-sorduklari...lari-nelerdir/ - 16-08-2019, 01:22:01hiçbirşey alamazsın öylece kalırsın. saçma ama gerçekegepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
