iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şuanda çalıştığım firma bazen maaşı geç yatırıyor bazende yarım yatırıyor çıkart dediğimde cikartmiyor tazminatı almak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
firma sağlam bir yerse ihtar çek. ihtardan sonra ödemezse arabulucuya verebilirsin. ihtarı çok doğru çekmen lazım tüm haklarını ve isteklerini yaz eksik yazarsan yargıtay kararı var işveren lehine çıktı sonuç. yani işçi kazandı davayı ama ihtarda belirtmediği hakları alamadı. haklı fesih yaparsan maaş alamaman haklı fesih sayılıyor işsizlik maaşı alma hakkında var.
anlaşamazsanız sonrası davalık olmak zorunda maalesef. firma sağlam mı derken firmanın malı mülkü yoksa sonra icra bile yapamazsın o nedenle söyledim.
ayrıca 170 hattı da halen çalıştığın için ilgilenir diye biliyorum.