Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
Ne kadar gecikme oluyor?
Her ay oluyormu?
Ortalaması ne?
Sözleşmenizde ne yazıyor?
Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
Bunlar önemli etken.