iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Mayıs ve haziran ayı 5 inde yatması gerekirken 15 inde yattı ve temmuz Ağustos ayı ise yarım maaş yattı geri kalanı ise 18 i gibi yattı. Sözleşmeye bakamadım iki aydır çünkü fabrikada kimse yok 4 aydır evdeyim.
İş kanununda 20 gün mucbir sebeplerden dolayı gecikme olabilir diyor kısaca.
Tabi bu 20 gün kesin diye bir şey yok.
Sürekli gecikme. Parça parça ödeme işverenin tutumu vs etkiler.
4 aylık bir dalgalanma var sizde tabi bunun öncesi nasıldı?
Hepsi etkiler.