• 06-08-2019, 15:23:36
    #1
    Arkadaşlar yedek subaylık seçmediğim halde nasıl çıkabiliyor? Tercihlerde er olarak belirttim ama yedek subaylık çıktı.Birde yedek subaylık nasıldır yapan var mıdır aramızda?
    Not:İstemediğiniz'de hakikaten çıkıyor onu anladım,2019 Kasım celbinde kısmetse gidiyorum.
  • 06-08-2019, 15:26:55
    #2
    Kasım celbinde mi gidiyorsun?
  • 06-08-2019, 15:27:19
    #3
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım celbinde mi gidiyorsun?
    Aynen reis
  • 06-08-2019, 15:27:35
    #4
    Okuduğunuz bölüm nedir ?
  • 06-08-2019, 15:28:08
    #5
    On numara beş yıldız hayırlı tezkereler şimdiden askerliğin keyfini çıkart hocam
  • 06-08-2019, 15:28:29
    #6
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğunuz bölüm nedir ?
    İslami ilimler hocam,arapça felan var dedik ondan mı acaba.



    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On numara beş yıldız hayırlı tezkereler şimdiden askerliğin keyfini çıkart hocam
    Eyvallah hocam 😊 Teşekkür ederim
  • 06-08-2019, 15:39:31
    #7
    Bir ara okuduğun bölüm askeriyede ihtiyaç duyulan birşeyse istemesen de alabiliyorlar diye duymuştum ama emin değilim hocam.
    Hayırlısı olsun astsubaylık kötü bir iş değil, normal er olmaktansa uzun dönem rütbeli olunur.
  • 06-08-2019, 15:39:34
    #8
    Kesinlikle iyi olmuş hocam 12 ay falan diye takılma maaşlı güzel çalışırsın
  • 06-08-2019, 15:45:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı teskereler hocam

    bana da çıkacağını bilsem bende yedek astsubay olarak giderdim.
    emin olamadığım için başvuru yapmıyorum