Arkadaşlar yedek subaylık seçmediğim halde nasıl çıkabiliyor? Tercihlerde er olarak belirttim ama yedek subaylık çıktı.Birde yedek subaylık nasıldır yapan var mıdır aramızda?
Not:İstemediğiniz'de hakikaten çıkıyor onu anladım,2019 Kasım celbinde kısmetse gidiyorum.
Yedek subaylık çıktı
29
●1.157
- 06-08-2019, 15:23:36
- 06-08-2019, 15:28:29İslami ilimler hocam,arapça felan var dedik ondan mı acaba.Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam 😊 Teşekkür ederimneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-08-2019, 15:45:07Üyeliği durdurulduhayırlı teskereler hocam

bana da çıkacağını bilsem bende yedek astsubay olarak giderdim.
emin olamadığım için başvuru yapmıyorum