Bir ara okuduğun bölüm askeriyede ihtiyaç duyulan birşeyse istemesen de alabiliyorlar diye duymuştum ama emin değilim hocam.
Hayırlısı olsun astsubaylık kötü bir iş değil, normal er olmaktansa uzun dönem rütbeli olunur.