Valla hocam hakikaten kader kısmet meselesi ne seçtiysem tam tersi oldu hayırlısı böyleymiş bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler 😊 hocam varmıdır şunu yap bunu yapma dediğiniz birşey,birde ne zaman yapmıştınız?
Anladım hocam askeri şubeyle konuştum Kasım celbinde yedek subaylık dediler inşallah
tavsiyelerim olabilir.
Ben yapalı 4 yıl oldu nerdeyse. sadece yol parası bile 2 bin 200 tl almıştım kars için.
Telefon laptop internet serbest.
Ben üstteğmen rütbesinde açık olduğundan onun yerine atadılar. Sorumluluk çoktu.
Askerde zimmet olayı önemli. Sana da zimmet vermek isteyebilirler.
Almamaya çalış . Ama illa alacaksan kontrol et.
Mesela bana tüm takımın silahları zimmetlendi. Depo yani.
Silahlar kaybolsa veya karıncalanma dediğimiz bazı mevzular var onlar olsa falan sıkıntı. Bende askerlere zimmetledim tabii.
Devir alırken kontrol edeceksin.
Veya eşya deposu devredebilirler. Arkadaşın başına geldi. Bir pahalı kar botu ve bazı malzemeler eksikti. Ya biri çalmış ya kayıp.
Asteğmen arkadaş baya uğraştı teskeresine yakın.
Ayrıca gerçek astsubay ve uzmanlar var. Kimisi iyiken kimisi kurnazlık peşindedir.
Onlara dikkat etmende lazım genel olarak.
Bazı kötü durumlarda yaşandı anlatmam uygun olmaz.
Askere iyi davran . Ama disiplini de bırakmadan. Dengeli olman lazım.
Her türden insan var safı, kurnazı, cinayetten geleni, ne ararsan.
Zor durumda olanlara imkan çerçevesinde yardım et.
Her şeyi usulune uygun yap imzalar vs. Askerlerin sorunlarını dinle ciddi sorunları olanlara form doldur işlem yap. (Ruhsal psikolojik)
daha çok şeyler var.
Sonuç olarak silah arkadaşlığı ve anıları unutulmaz. Er subay herkes orada vatani görevini yapmaya geliyor.
Birlik beraberlik içerisinde güzel bir askerlik geçirirsin diye umuyorum.