• 06-08-2019, 16:27:00
    #19
    webcadde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asteğmen olacaksın yani. Gittiğinde normal er olmadığına şükrediceksin
    Aynen reis asteğmen,astsubay yazmışım inşallah ya gidince oradan da yazacağım deneyimleri



    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek astsubaylık var mı? Ben de zamanında subaylık istedim çıkmadı.Arkadaş istemedi ona çıktı.Bu işler isteyip istememenle alakalı değil.Ben yanımdaki arkadaşın hiç bir tane şık işaretlemeyip verdiğini biliyorum ona da çıktı.
    Valla hocam tersini yapınca çıkıyor heralde ya anlamadım bende 😂
  • 06-08-2019, 16:29:15
    #20
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis yedek subay ya 😊 ya tanıştığım ettiğim bir kız var kısa dönem istiyordu ama böyle çıktı o yüzden biraz üzüldüm ama maaşı güzel hakikaten napalım yapacak birşey yok kader kısmet.
    Yedek subay teğmen, yedek astsubay astsubay oluyor. Çavuşun rütbelisi gibi.

    İkisi farklı subaysa daha iyi kalırsan albaya kadar rütbe çıkabilirsin. Astsubay sabit ama kıdem alırsın.
  • 06-08-2019, 16:30:17
    #21
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yedeksubay istemedim yaptılar, komando istemedim onuda yaptılar
    yani istemesende oluyor.
    sonra iyi ki de yedek subay yapmışlar dedim.
    hem maaş alıyorsun, yemek banyo oda her şeyin ayrı, hem komuta kısmındasın, hem subay hakların var vs vs.. İstersen belli saatten sonra freesin.
    Tabii gittiğin yere göre de değişir senin komutanın veya yerin kötüyse burnundan da gelebilir. O şans işi.
    hayırlı olsun
    Valla hocam hakikaten kader kısmet meselesi ne seçtiysem tam tersi oldu hayırlısı böyleymiş bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler 😊 hocam varmıdır şunu yap bunu yapma dediğiniz birşey,birde ne zaman yapmıştınız?



    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek subay teğmen, yedek astsubay astsubay oluyor. Çavuşun rütbelisi gibi.

    İkisi farklı subaysa daha iyi kalırsan albaya kadar rütbe çıkabilirsin. Astsubay sabit ama kıdem alırsın.
    Anladım hocam askeri şubeyle konuştum Kasım celbinde yedek subaylık dediler inşallah
  • 06-08-2019, 16:36:51
    #22
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hayırlısı olsun güle güle git güle güle gel
  • 06-08-2019, 16:38:32
    #23
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun güle güle git güle güle gel
    Eyvallah Tahsin abi 😊 cideye gelirsen beklerim abi.
  • 06-08-2019, 16:46:51
    #24
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam hakikaten kader kısmet meselesi ne seçtiysem tam tersi oldu hayırlısı böyleymiş bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler 😊 hocam varmıdır şunu yap bunu yapma dediğiniz birşey,birde ne zaman yapmıştınız?




    Anladım hocam askeri şubeyle konuştum Kasım celbinde yedek subaylık dediler inşallah
    tavsiyelerim olabilir.
    Ben yapalı 4 yıl oldu nerdeyse. sadece yol parası bile 2 bin 200 tl almıştım kars için.
    Telefon laptop internet serbest.
    Ben üstteğmen rütbesinde açık olduğundan onun yerine atadılar. Sorumluluk çoktu.
    Askerde zimmet olayı önemli. Sana da zimmet vermek isteyebilirler.
    Almamaya çalış . Ama illa alacaksan kontrol et.
    Mesela bana tüm takımın silahları zimmetlendi. Depo yani.
    Silahlar kaybolsa veya karıncalanma dediğimiz bazı mevzular var onlar olsa falan sıkıntı. Bende askerlere zimmetledim tabii.
    Devir alırken kontrol edeceksin.
    Veya eşya deposu devredebilirler. Arkadaşın başına geldi. Bir pahalı kar botu ve bazı malzemeler eksikti. Ya biri çalmış ya kayıp.
    Asteğmen arkadaş baya uğraştı teskeresine yakın.
    Ayrıca gerçek astsubay ve uzmanlar var. Kimisi iyiken kimisi kurnazlık peşindedir.
    Onlara dikkat etmende lazım genel olarak.
    Bazı kötü durumlarda yaşandı anlatmam uygun olmaz.
    Askere iyi davran . Ama disiplini de bırakmadan. Dengeli olman lazım.
    Her türden insan var safı, kurnazı, cinayetten geleni, ne ararsan.
    Zor durumda olanlara imkan çerçevesinde yardım et.
    Her şeyi usulune uygun yap imzalar vs. Askerlerin sorunlarını dinle ciddi sorunları olanlara form doldur işlem yap. (Ruhsal psikolojik)
    daha çok şeyler var.

    Sonuç olarak silah arkadaşlığı ve anıları unutulmaz. Er subay herkes orada vatani görevini yapmaya geliyor.
    Birlik beraberlik içerisinde güzel bir askerlik geçirirsin diye umuyorum.
  • 06-08-2019, 20:08:54
    #25
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyelerim olabilir.
    Ben yapalı 4 yıl oldu nerdeyse. sadece yol parası bile 2 bin 200 tl almıştım kars için.
    Telefon laptop internet serbest.
    Ben üstteğmen rütbesinde açık olduğundan onun yerine atadılar. Sorumluluk çoktu.
    Askerde zimmet olayı önemli. Sana da zimmet vermek isteyebilirler.
    Almamaya çalış . Ama illa alacaksan kontrol et.
    Mesela bana tüm takımın silahları zimmetlendi. Depo yani.
    Silahlar kaybolsa veya karıncalanma dediğimiz bazı mevzular var onlar olsa falan sıkıntı. Bende askerlere zimmetledim tabii.
    Devir alırken kontrol edeceksin.
    Veya eşya deposu devredebilirler. Arkadaşın başına geldi. Bir pahalı kar botu ve bazı malzemeler eksikti. Ya biri çalmış ya kayıp.
    Asteğmen arkadaş baya uğraştı teskeresine yakın.
    Ayrıca gerçek astsubay ve uzmanlar var. Kimisi iyiken kimisi kurnazlık peşindedir.
    Onlara dikkat etmende lazım genel olarak.
    Bazı kötü durumlarda yaşandı anlatmam uygun olmaz.
    Askere iyi davran . Ama disiplini de bırakmadan. Dengeli olman lazım.
    Her türden insan var safı, kurnazı, cinayetten geleni, ne ararsan.
    Zor durumda olanlara imkan çerçevesinde yardım et.
    Her şeyi usulune uygun yap imzalar vs. Askerlerin sorunlarını dinle ciddi sorunları olanlara form doldur işlem yap. (Ruhsal psikolojik)
    daha çok şeyler var.

    Sonuç olarak silah arkadaşlığı ve anıları unutulmaz. Er subay herkes orada vatani görevini yapmaya geliyor.
    Birlik beraberlik içerisinde güzel bir askerlik geçirirsin diye umuyorum.
    Allah razı olsun hocam 😊 güzel tavsiyelerin için.Dikkat edicem dediklerine.
  • 06-08-2019, 21:34:08
    #26
    Bende yazmamıştım komando asteğmen oldum. Kuzenime yüzme bilmiyor dedik denizci yaptılar. Askeriye de sistem böyledir sen seçmezsin onlar seni seçer. Askerlik şans işidir hocam üstündeki komutanların iyiyse senden iyisi yoktur kötüyse her gününe söverek uyanırsın. Yedek subaylık iyidir hayatında göremeyeceğin tecrübeler edineceksin. Ayrıca bende kasım celbiydim kesin hasta olacaksın ve o öksürük acemiliğin boyunca geçmeyecek. Baştan söyleyeyim hasta olmayanı daha görmedim çünkü
  • 07-08-2019, 23:54:09
    #27
    Bende arkadaşımın asteğmen olduğu yerde acemi birliğindeydim. Turizm mezunu olduğum için yemekhane sorumlusu yaptılar
    Kendisi de yemekhaneye gelirdi, beraber televizyon izler sigara içerdik, sayesinde uzman v.s. ile hiç uğraşmadım. Hatta köpeklerine yemek alabilmek için çok rica ederlerdi

    Bende yedek subaylık istedim vermediler, turizm mezunu adam lazım değildi demek ki.