• 06-08-2019, 13:48:24
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Kompresör arızası olabilir.

    Kaçak ihtimali düşük çünkü yeni gaz bastığınızda kompresör çalışır normal şekilde ve soğutma yapar, zamanla gaz boşaldıkça soğutmamaya başlar gaz belli bir basıncın altına düşükten sonra kompresör hiç çalışmaz. Bu kaçağın büyüklüğüne göre 1 haftada sürebilir birkaç ayda.

    Kompresör arızalıysa hiçbir şekilde soğutma yapmaz sadece fan çalışır.
  • 06-08-2019, 13:49:34
    #11
    ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önden kazası varsa radyatör hasar almış olabilir
    Araç kazasız
  • 06-08-2019, 13:50:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona da bir bakayım dostum manuel döndürmeli oluyor takılsa hani döndürürken hissederim ama
    Yok hocam anlaşılmıyor içten bir düğme takılı kalıyor
  • 06-08-2019, 13:50:33
    #13
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kompresör arızası olabilir.

    Kaçak ihtimali düşük çünkü yeni gaz bastığınızda kompresör çalışır normal şekilde ve soğutma yapar, zamanla gaz boşaldıkça soğutmamaya başlar gaz belli bir basıncın altına düşükten sonra kompresör hiç çalışmaz. Bu kaçağın büyüklüğüne göre 1 haftada sürebilir birkaç ayda.

    Kompresör arızalıysa hiçbir şekilde soğutma yapmaz sadece fan çalışır.
    Kaçak var gibi kelimelerde kullanmıştı pahalıya patlar mı



    voltanyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polen flitresi temizleyin sorun duzelir genellikle torpidonun orada oluyo alt kisminda internetten modeli yazin bakin ya temizleyin yada degistirin su ile degil paspas gibi duvara vuraraj halledersiniz
    Bunuda internette görmüştüm araştırayım teşekkürler
  • 06-08-2019, 13:55:30
    #14
    Herkesin yazdığı ihtimali ustaya göstersen ustalık 300 lira alır herhalde
  • 06-08-2019, 13:55:30
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak var gibi kelimelerde kullanmıştı pahalıya patlar mı
    Yani gazı doldurur doldurmaz gaz boşalıyorsa o kaçak falan değildir boru kırıktır yada yerinden çıkmıştır, yeni basılan gaz o kadar çabuk sürede boşalmaz.

    Kaçak olduğu kesin ise klima borusu değişir, renault grubunun orjinal klima borusu 1250-1500 tl civarıydı, serviste işçilikle birlikte 2000 liraya yakın tutabilir.

    Yan sanayi boru ile sanayide yaptırırsanız 500-600 liraya halledersiniz.
  • 06-08-2019, 13:57:39
    #16
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani gazı doldurur doldurmaz gaz boşalıyorsa o kaçak falan değildir boru kırıktır yada yerinden çıkmıştır, yeni basılan gaz o kadar çabuk sürede boşalmaz.

    Kaçak olduğu kesin ise klima borusu değişir, renault grubunun orjinal klima borusu 1250-1500 tl civarıydı, serviste işçilikle birlikte 2000 liraya yakın tutabilir.

    Yan sanayi boru ile sanayide yaptırırsanız 500-600 liraya halledersiniz.
    Anladım kusura bakmayın bilgim olmadığıniçin soruyorum turbo hortumuyla ilgisi yoktur öyle değil mi ? Turbo hortumu değiştirdimde ondan önce denemiştim klima gazını
  • 06-08-2019, 13:59:15
    #17
    Motor suyunu kontrol et
  • 06-08-2019, 13:59:42
    #18
    sunucuoptimizasyon.com
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım kusura bakmayın bilgim olmadığıniçin soruyorum turbo hortumuyla ilgisi yoktur öyle değil mi ? Turbo hortumu değiştirdimde ondan önce denemiştim klima gazını
    Yok turbo hortumuyla klimanın bağlantısı olmaz.