Kompresör arızası olabilir.
Kaçak ihtimali düşük çünkü yeni gaz bastığınızda kompresör çalışır normal şekilde ve soğutma yapar, zamanla gaz boşaldıkça soğutmamaya başlar gaz belli bir basıncın altına düşükten sonra kompresör hiç çalışmaz. Bu kaçağın büyüklüğüne göre 1 haftada sürebilir birkaç ayda.
Kompresör arızalıysa hiçbir şekilde soğutma yapmaz sadece fan çalışır.
Araç Klimam Soğutmuyor ?
21
●479
- 06-08-2019, 13:48:24
- 06-08-2019, 13:50:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yok hocam anlaşılmıyor içten bir düğme takılı kalıyorAnestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2019, 13:50:33Kaçak var gibi kelimelerde kullanmıştı pahalıya patlar mıElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunuda internette görmüştüm araştırayım teşekkürlervoltanyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-08-2019, 13:55:30Yani gazı doldurur doldurmaz gaz boşalıyorsa o kaçak falan değildir boru kırıktır yada yerinden çıkmıştır, yeni basılan gaz o kadar çabuk sürede boşalmaz.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçak olduğu kesin ise klima borusu değişir, renault grubunun orjinal klima borusu 1250-1500 tl civarıydı, serviste işçilikle birlikte 2000 liraya yakın tutabilir.
Yan sanayi boru ile sanayide yaptırırsanız 500-600 liraya halledersiniz. - 06-08-2019, 13:57:39Anladım kusura bakmayın bilgim olmadığıniçin soruyorum turbo hortumuyla ilgisi yoktur öyle değil mi ? Turbo hortumu değiştirdimde ondan önce denemiştim klima gazınıElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2019, 13:59:42Yok turbo hortumuyla klimanın bağlantısı olmaz.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle