Kompresör arızası olabilir.
Kaçak ihtimali düşük çünkü yeni gaz bastığınızda kompresör çalışır normal şekilde ve soğutma yapar, zamanla gaz boşaldıkça soğutmamaya başlar gaz belli bir basıncın altına düşükten sonra kompresör hiç çalışmaz. Bu kaçağın büyüklüğüne göre 1 haftada sürebilir birkaç ayda.
Kompresör arızalıysa hiçbir şekilde soğutma yapmaz sadece fan çalışır.
Kaçak var gibi kelimelerde kullanmıştı pahalıya patlar mı
polen flitresi temizleyin sorun duzelir genellikle torpidonun orada oluyo alt kisminda internetten modeli yazin bakin ya temizleyin yada degistirin su ile degil paspas gibi duvara vuraraj halledersiniz
Bunuda internette görmüştüm araştırayım teşekkürler