Merhabalar ,
Clio3 2007 model araca sahibim Klimam soğutmuyor daha aracı yeni aldığm zaman gazdan şüphelenip ustaya gaz bastırmaya gitmiştim bastığında çalışmadığını söyledi çokta ikna edici değildi işte hemen farklı parça isimleri söyledi para kazanma çabasındaymış gibime geldi acaba neden çalışmıyor olabilir farklı ustalara da götürücem ayriyetten + cam filmi de kaplatıcam bursa içi bu işi iyi yaparım anlarım ederim diyen ustalar hem klima için hemde cam filmi yapan arkadaşlar ulaşabilirmi ?
Araç Klimam Soğutmuyor ?
21
●479
- 06-08-2019, 13:43:55ilk once klimaniza azot gazı bastırın.Kaçak var mı yok mu kontrol edin.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2019, 13:43:57Ona da bir bakayım dostum manuel döndürmeli oluyor takılsa hani döndürürken hissederim amaScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2019, 13:46:14yanlişiniz var. manuel döndürme ile klima acılmaz. mutlaka kadamelerin orda , ac tuşu vardır bastıgınızda ısık yanar yanliş hatirlamıyorsam sizin aracda böyleydi.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle