• 06-08-2019, 13:39:46
    #1
    Merhabalar ,

    Clio3 2007 model araca sahibim Klimam soğutmuyor daha aracı yeni aldığm zaman gazdan şüphelenip ustaya gaz bastırmaya gitmiştim bastığında çalışmadığını söyledi çokta ikna edici değildi işte hemen farklı parça isimleri söyledi para kazanma çabasındaymış gibime geldi acaba neden çalışmıyor olabilir farklı ustalara da götürücem ayriyetten + cam filmi de kaplatıcam bursa içi bu işi iyi yaparım anlarım ederim diyen ustalar hem klima için hemde cam filmi yapan arkadaşlar ulaşabilirmi ?
  • 06-08-2019, 13:41:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam belki şey olabilir bu klimayı soğuğa alma tuşu takılı kalıyor olabilir. Geçen bu durumla karşılaştık.
  • 06-08-2019, 13:43:55
    #3
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    Clio3 2007 model araca sahibim Klimam soğutmuyor daha aracı yeni aldığm zaman gazdan şüphelenip ustaya gaz bastırmaya gitmiştim bastığında çalışmadığını söyledi çokta ikna edici değildi işte hemen farklı parça isimleri söyledi para kazanma çabasındaymış gibime geldi acaba neden çalışmıyor olabilir farklı ustalara da götürücem ayriyetten + cam filmi de kaplatıcam bursa içi bu işi iyi yaparım anlarım ederim diyen ustalar hem klima için hemde cam filmi yapan arkadaşlar ulaşabilirmi ?
    ilk once klimaniza azot gazı bastırın.Kaçak var mı yok mu kontrol edin.
  • 06-08-2019, 13:43:57
    #4
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki şey olabilir bu klimayı soğuğa alma tuşu takılı kalıyor olabilir. Geçen bu durumla karşılaştık.
    Ona da bir bakayım dostum manuel döndürmeli oluyor takılsa hani döndürürken hissederim ama
  • 06-08-2019, 13:45:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gaz hortumlarina bakittiniz mi? Kacak olabiliyor. Yada klimanin ayri sogutma dinamosu gibi bir seyi var.
  • 06-08-2019, 13:45:03
    #6
    önden kazası varsa radyatör hasar almış olabilir
  • 06-08-2019, 13:46:14
    #7
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona da bir bakayım dostum manuel döndürmeli oluyor takılsa hani döndürürken hissederim ama
    yanlişiniz var. manuel döndürme ile klima acılmaz. mutlaka kadamelerin orda , ac tuşu vardır bastıgınızda ısık yanar yanliş hatirlamıyorsam sizin aracda böyleydi.
  • 06-08-2019, 13:47:19
    #8
    polen flitresi temizleyin sorun duzelir genellikle torpidonun orada oluyo alt kisminda internetten modeli yazin bakin ya temizleyin yada degistirin su ile degil paspas gibi duvara vuraraj halledersiniz
  • 06-08-2019, 13:47:11
    #9
    Araba güneş yiyorsa o araçta klimadan bir şey bekleme hocam. Bu benim şahsi görüşüm, hele yol yaparken güneş yiyorsan klimanın vurduğu yer dışında hiç bir yerin sogumayacaktir. 2014 Megane var, klima resmen buz üflüyor ama arabanın içi sogumuyor.