Ona da bir bakayım dostum manuel döndürmeli oluyor takılsa hani döndürürken hissederim ama
yanlişiniz var. manuel döndürme ile klima acılmaz. mutlaka kadamelerin orda , ac tuşu vardır bastıgınızda ısık yanar yanliş hatirlamıyorsam sizin aracda böyleydi.