Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçak var gibi kelimelerde kullanmıştı pahalıya patlar mı
Yani gazı doldurur doldurmaz gaz boşalıyorsa o kaçak falan değildir boru kırıktır yada yerinden çıkmıştır, yeni basılan gaz o kadar çabuk sürede boşalmaz.

Kaçak olduğu kesin ise klima borusu değişir, renault grubunun orjinal klima borusu 1250-1500 tl civarıydı, serviste işçilikle birlikte 2000 liraya yakın tutabilir.

Yan sanayi boru ile sanayide yaptırırsanız 500-600 liraya halledersiniz.