Forumda Otel sahibi olan var mı?
17
●653
- 05-08-2019, 18:55:3924 günlük üyelik, -1 ticaret puanı, ihale ücretini ödememe, Hilton otelin %0.80 sahiplik, iyiymişYishoi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Las Vegas'ta Caesars Palace %1 hissesine sahibim, gidince adımı verin arkadaşlar gereken indirimi yapacaktır
- 05-08-2019, 19:00:03Önce bir sor niye vermedim ihale ücretini ?Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben anlatayim , şimdi millet 10 , 20 lira fiyat atiyordu ihaleye . bende ulan sirf dahil olayim , zaten muhtemelen benden sonra biri teklif verir dedim. Bastim bende teklifi , ne mi oldu ? Kimse teklif vermedi -1 ticaret puani xd . Ayrica yeniyim buralarda her şeye dahil olmak lazim.
- 05-08-2019, 19:06:04oysaki o kadar hayalleriniz varmış hocamYishoi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xd
https://www.r10.net/1075138210-post7.html - 05-08-2019, 20:15:18Hocam şimdi ben böyle söyleyince belki birileri dayanamaz dedimde sandikta iş yapan adamlar online alemde yoklar xd , İmamoglu bu sonuçta boru değil , yine de aldiramadim.CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2019, 14:13:38Hocam siz yanlış yere gelmişsiniz burdaki açık arttırmalar oyun değil. Açık arttırma oyunları isterseniz App Store veya Play Storede mevcuttur galiba. Kontrol edin derim, küçük bir tavsiye "xd"Yishoi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam belki uygun fiyata bir şey ayarlamak için direkt otel sahibiyle görüşmek istemiştir.
