Önce bir sor niye vermedim ihale ücretini ?

neyse ben anlatayim , şimdi millet 10 , 20 lira fiyat atiyordu ihaleye . bende ulan sirf dahil olayim , zaten muhtemelen benden sonra biri teklif verir dedim. Bastim bende teklifi , ne mi oldu ? Kimse teklif vermedi -1 ticaret puani xd . Ayrica yeniyim buralarda her şeye dahil olmak lazim.
oysaki o kadar hayalleriniz varmış hocam

xd
https://www.r10.net/1075138210-post7.html