CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oysaki o kadar hayalleriniz varmış hocam xd
https://www.r10.net/1075138210-post7.html
Hocam şimdi ben böyle söyleyince belki birileri dayanamaz dedimde sandikta iş yapan adamlar online alemde yoklar xd , İmamoglu bu sonuçta boru değil , yine de aldiramadim.