Önce bir sor niye vermedim ihale ücretini ?

neyse ben anlatayim , şimdi millet 10 , 20 lira fiyat atiyordu ihaleye . bende ulan sirf dahil olayim , zaten muhtemelen benden sonra biri teklif verir dedim. Bastim bende teklifi , ne mi oldu ? Kimse teklif vermedi -1 ticaret puani xd . Ayrica yeniyim buralarda her şeye dahil olmak lazim.
Hocam siz yanlış yere gelmişsiniz burdaki açık arttırmalar oyun değil. Açık arttırma oyunları isterseniz App Store veya Play Storede mevcuttur galiba. Kontrol edin derim, küçük bir tavsiye "xd"