• 05-08-2019, 10:13:13
    #10
    milyonluk makine alıp, 1-2 bin lira verip sigorta yaptırılmıyor. sigortaya para harcayanlar aptal mı devlet yardım edecekse?
  • 05-08-2019, 10:13:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.Bu durumu mali müşaviriniz ile görüşmeniz gerekir.En doğru bilgiyi o verecektir.
  • 05-08-2019, 10:13:44
    #12
    Kasko sigorta yoksa isiniz zor
  • 05-08-2019, 10:18:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun kasko ve sigorta yoksa malesef sorularınızın tümü olumsuz.
  • 05-08-2019, 10:18:57
    #14
    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milyonluk makine alıp, 1-2 bin lira verip sigorta yaptırılmıyor. sigortaya para harcayanlar aptal mı devlet yardım edecekse?
    Kimse aptal değil tabikide.O zaman size şunu söylüyorum 40k arabaya binen herkes kaskosunu yaptırmıyor. Aptal mı bu millet ?
    Kasko veya sigorta neden yaptırılmadı bilgim yok ama muhtemelen bütçe meselesi.Milyonluk makine dedikleriniz peşin paralarla alınmadı o kadar para olsa zaten çalışmazdı.
    Devlet yardım edecek diyede birşey yok acaba desteği var mı ? diye araştırıyorum.Devletimiz ortaklaşan 3 şirkete 150k - 300k destek veriyorken hali hazırda çalışan bir yere de verir umudundayım.
  • 05-08-2019, 10:21:05
    #15
    Geçmiş olsun hocam, Umarım kısa sürede toparlarsınız.

    Ancak bildiğim kadarıyla elektrik aboneliği vs alırken dask vs sigortaların yapılı olması gerekiyor. Araştırmanızı öneririm.
  • 05-08-2019, 10:21:59
    #16
    geçmiş olsun, kundaklama olayı falan ise faillerin bulunması ve zararın tazmini için araştırma yapılmasını isteyebilirsiniz.

    ama ihmal var ise sigorta olmadığı için her şey sizin üstünüze kalır. yani sigorta yoksa hiçbir şey alamazsınız, geçmiş olsun.
  • 05-08-2019, 10:22:55
    #17
    asabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse aptal değil tabikide.O zaman size şunu söylüyorum 40k arabaya binen herkes kaskosunu yaptırmıyor. Aptal mı bu millet ?
    Kasko veya sigorta neden yaptırılmadı bilgim yok ama muhtemelen bütçe meselesi.Milyonluk makine dedikleriniz peşin paralarla alınmadı o kadar para olsa zaten çalışmazdı.
    Devlet yardım edecek diyede birşey yok acaba desteği var mı ? diye araştırıyorum.Devletimiz ortaklaşan 3 şirkete 150k - 300k destek veriyorken hali hazırda çalışan bir yere de verir umudundayım.
    bindiğim araba 45 liralık, trafik ve kasko için her yıl 2 lira para ödüyorum.gidip duvara vurunca devlet yardımcı olsun,krediyle aldım demiyorum.
    param çoktur 40 liralık arabayı pert etsem de sıkıntı değildir, kasko yaptırmam. şansıma çok güveniyorumdur kasko yaptırmam. o mal sahibinin bileceği iş.
    devlet sizin riskinizi niye üstlensin,iş yeri sigortası, yangın sigortası yaptıracaktınız.
  • 05-08-2019, 10:24:27
    #18
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun, kundaklama olayı falan ise faillerin bulunması ve zararın tazmini için araştırma yapılmasını isteyebilirsiniz.

    ama ihmal var ise sigorta olmadığı için her şey sizin üstünüze kalır. yani sigorta yoksa hiçbir şey alamazsınız, geçmiş olsun.
    Sağolun.
    Kundaklama tarzı bir olay değil.Herkesin çalıştığı esnada havalandırma pervanesinden kaynaklandığı düşünülen bir patlama ile bir anda heryer yanmaya başlıyor ve kendilerini zor dışarıya atıyorlar.