geçmiş olsun, kundaklama olayı falan ise faillerin bulunması ve zararın tazmini için araştırma yapılmasını isteyebilirsiniz.

ama ihmal var ise sigorta olmadığı için her şey sizin üstünüze kalır. yani sigorta yoksa hiçbir şey alamazsınız, geçmiş olsun.