nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun, kundaklama olayı falan ise faillerin bulunması ve zararın tazmini için araştırma yapılmasını isteyebilirsiniz.

ama ihmal var ise sigorta olmadığı için her şey sizin üstünüze kalır. yani sigorta yoksa hiçbir şey alamazsınız, geçmiş olsun.
Sağolun.
Kundaklama tarzı bir olay değil.Herkesin çalıştığı esnada havalandırma pervanesinden kaynaklandığı düşünülen bir patlama ile bir anda heryer yanmaya başlıyor ve kendilerini zor dışarıya atıyorlar.