milyonluk makine alıp, 1-2 bin lira verip sigorta yaptırılmıyor. sigortaya para harcayanlar aptal mı devlet yardım edecekse?
Kimse aptal değil tabikide.O zaman size şunu söylüyorum 40k arabaya binen herkes kaskosunu yaptırmıyor. Aptal mı bu millet ?
Kasko veya sigorta neden yaptırılmadı bilgim yok ama muhtemelen bütçe meselesi.Milyonluk makine dedikleriniz peşin paralarla alınmadı o kadar para olsa zaten çalışmazdı.
Devlet yardım edecek diyede birşey yok acaba desteği var mı ? diye araştırıyorum.Devletimiz ortaklaşan 3 şirkete 150k - 300k destek veriyorken hali hazırda çalışan bir yere de verir umudundayım.