Hangi Çayı İçiyorsunuz ?
30
●1.062
- 01-08-2019, 23:02:20çaykur tiryaki alırız onu bir güzel açarız içerisine tomurcuk koyup harmanlarız.
sonra suyu erikli su ile demleriz 10 numara 5 yıldız olur.
yapabiliyorsan porselen demlikte yapacaksın biraz az çıkar ama 10 numara olur. - 01-08-2019, 23:02:37Kesinlikle katılıyorum.lessworkshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2019, 23:02:52Hocam ben çay tiryakisiyim. Aklınıza gelebilecek her çayı içtim. Hatta japonların çayını bile denedim. Seçenekler sınırlı olunca Tirebolu 42 bulabiliyorsan Çaykur'un yoksa normal Tirebolu çayı içmeni öneririm. Onun dışında Eynesil'in özel sektör çayları fena değildir. Bunun dışında Çaykur'un siyah paket altınbaş çayını içebilirsin. Bunun dışında benim şahsi fikrime göre piyasada içmeye layık gördüğüm çay yok.
- 01-08-2019, 23:03:39mahmutozyalcin Hocam be liptonu bi sevemedim, çok yavan geliyor, hele bergamot, çayın tadını kapatan birşey, bergamotlu yerde bir bardak çay içmiyorum genelde
ginede teşekkür ederim öneri için 
selcukg listeye ekledim bunu, öneriniz nasıl, damağa vuruşu nasıl
kodmanyagha tanıdıgım yok ama tiryakiyi listeye aldım, denemedim, deneyeceğim güzel tatlı bir çay gibime geldi. - 01-08-2019, 23:08:19listeye aldım, deneyeceğim.
@ahmetyigit; merka öner hocam birsürü kaçak çay var
. ama katılıyorum kaçak içtiğim yerler daha lezzetli ve hemen acımıyor.
@Daryl; deneyeceğim mutlaka, az önce araştırırken gördüm, bende. nasıl genel olarak, çay gibi çaymı kesinlikle
@yekmekci; BANA BÖYLE YORUMLAR LAZIM HOCAM İŞTE.! LİSTEYE ALDIM TİREBOLU ÇAYLARINI. MUTLAKA BULMAYA VE DENEMEYE ÇALIŞACAĞIM