Hocam ben çay tiryakisiyim. Aklınıza gelebilecek her çayı içtim. Hatta japonların çayını bile denedim. Seçenekler sınırlı olunca Tirebolu 42 bulabiliyorsan Çaykur'un yoksa normal Tirebolu çayı içmeni öneririm. Onun dışında Eynesil'in özel sektör çayları fena değildir. Bunun dışında Çaykur'un siyah paket altınbaş çayını içebilirsin. Bunun dışında benim şahsi fikrime göre piyasada içmeye layık gördüğüm çay yok.