• 24-07-2019, 08:05:02
    #10
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet 5 lira için birbirini kesiyor hocam.
    Ucuz etin yahnisi yavan olur ama.
    Ne revizyon yaptırırlar adama ne istediğin formatı verirler eline.
    Adobe Illistrator'den az buçuk editlerim dersen vektör sitelerine logo yaz templateleri indir daha iyi.
    10 lira ne Allahını seversen, grafiker değilim ama gerçekten haksızlık yani
    yaptırdığım işlerden bir logo için 10 ₺ çok az bunu bende biliyorum, ama şimdi adam promosyan yapıyor filan olmamaz mı? e bizde almıyak mı diyelim)
  • 24-07-2019, 08:06:29
    #11
    talibim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptırdığım işlerden bir logo için 10 ₺ çok az bunu bende biliyorum, ama şimdi adam promosyan yapıyor filan olmamaz mı? e bizde almıyak mı diyelim)
    Ben adamın yaptığını etik bulmuyorum.
  • 24-07-2019, 08:08:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bu tamamen logodan beklentin ne onun ile alakalı bir durum. Eğer sitemin adı yazsın başına sonuna da sitemin içeriği ile ilgili free bir vektör sıkıştırılsın istiyorsan 10 tl'ye yaptırabilirsin o logoyu. Ama bana özel bir çalışma olsun eşini benzerini görmeyeyim ya da hem yaratıcı hem özgün olsun istiyorsan o fiyatlara rüya görüyorsun demektir
  • 24-07-2019, 08:12:26
    #13
    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tamamen logodan beklentin ne onun ile alakalı bir durum. Eğer sitemin adı yazsın başına sonuna da sitemin içeriği ile ilgili free bir vektör sıkıştırılsın istiyorsan 10 tl'ye yaptırabilirsin o logoyu. Ama bana özel bir çalışma olsun eşini benzerini görmeyeyim ya da hem yaratıcı hem özgün olsun istiyorsan o fiyatlara rüya görüyorsun demektir
    sende haklısın hocam ama promosyon diye de bir şey var adam et döner açtı 12₺ ye harika döner, aynı döner nam yapmış yerde aynı kalite ama fiyat 30₺ )) yani müşteri kazanılana kadar adam karından kısabiliyor, bu konuyu açmaktaki niyetim de o, acaba çok mu ön yargılıyız?)
  • 24-07-2019, 08:16:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    talibim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende haklısın hocam ama promosyon diye de bir şey var adam et döner açtı 12₺ ye harika döner, aynı döner nam yapmış yerde aynı kalite ama fiyat 30₺ )) yani müşteri kazanılana kadar adam karından kısabiliyor, bu konuyu açmaktaki niyetim de o, acaba çok mu ön yargılıyız?)
    Ön yargılı değilim hocam marka değeri diye bir şey var sen 30 tl'ye döneri değil o markanın dönerini yiyorsun diğer markanın aynı döneri 12 tl'ye vermesi rekabet etme çabasındandır promosyon değil ikisini karıştırıyorsun bence. 150 200 tl'lik bir iş 100 tl olursa promosyon olabilir ama 10 tl olursa bu promosyon olmaz maalesef. Forumda da biraz gezinirsen 10 tl'lik işler ile 100 tl'lik işler arasındaki farkı çok net görebilirsin diye düşünüyorum.
  • 24-07-2019, 08:23:22
    #15
    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön yargılı değilim hocam marka değeri diye bir şey var sen 30 tl'ye döneri değil o markanın dönerini yiyorsun diğer markanın aynı döneri 12 tl'ye vermesi rekabet etme çabasındandır promosyon değil ikisini karıştırıyorsun bence. 150 200 tl'lik bir iş 100 tl olursa promosyon olabilir ama 10 tl olursa bu promosyon olmaz maalesef. Forumda da biraz gezinirsen 10 tl'lik işler ile 100 tl'lik işler arasındaki farkı çok net görebilirsin diye düşünüyorum.
    tamam kızma ya ) rekabet etme çabası ile düşük fiyat verdiğini düşünelim bizde, forumdaki işleri biliyorum grafikçiler sıkıntılı geçen arkadaş 200tl ile logo aldı adam satışta sınırsız revizyon diyordu, fakat satıştan sonra revizyon isteğinesadece cevap vermesi 24 saat sürdü, birde revizyonu gerçekleştirmesi var üstüne bir revizyon daha istersen tamam hapı yuttun bir haftan buna gitti yani her pahalı iş kaliteli olacak diye de bişey yok
  • 24-07-2019, 08:26:38
    #16
    Yurt dışında (Örnek: NL) Atıyorum 250 liralık bir işi 10 liraya yaparsan o 250 liraya yapan şirket sana hemen dava açıyor ve 10 liraya yapanın hesapları incelemeye alıyor. Devlet uçuk fiyatta ceza kesiyor ve şirket o ay kazancı ne kadar düşmüşse ortalaması kadar ödemesine hükmediyor. 250 liralık bir bedelden başlıyorsa ortalama 230 e çekebilirsin. Zaten bussiness numarası olmayanlarda ticaret yapamıyor. Yapanda kelle koltukta geziyor.
    Bazı kaliteli meslekler malesef böyle ne kazan ne kazandır döngüsüne girerek bitiyor.

    Örnek :İnternet cafem vardı 2003 yılında. Her hafta biri gelirdi. BİZİM OĞLAN LİSEYİ BİTİRDİ İNTERNET CAFE AÇSAKMI AKILLI ÇOCUK. Lisede internet cafe bölümündenmi mezun oluyor derdim . Oda bana gevşek gevşek gülerek. Yok internet cafeler eyi kazanıyor ya o bakımdan. Yüzsüzler utanmazlar bak yazarken aklıma geldi moralim bozuldu ya Sonra karşıma açılırdı 6 ay sonra kapanır arka sokağıma açılır 3-5 ay sonra kapanır. Neyse aklıma geldi anlattım
  • 24-07-2019, 08:31:49
    #17
    Örnek :İnternet cafem vardı 2003 yılında. Her hafta biri gelirdi. BİZİM OĞLAN LİSEYİ BİTİRDİ İNTERNET CAFE AÇSAKMI AKILLI ÇOCUK. Lisede internet cafe bölümündenmi mezun oluyor derdim . Oda bana gevşek gevşek gülerek. Yok internet cafeler eyi kazanıyor ya o bakımdan. Yüzsüzler utanmazlar bak yazarken aklıma geldi moralim bozuldu ya Sonra karşıma açılırdı 6 ay sonra kapanır arka sokağıma açılır 3-5 ay sonra kapanır. Neyse aklıma geldi anlattım [/QUOTE]

    hocam sen devam ediyor musun internet kafe işine ?
  • 24-07-2019, 08:35:27
    #18
    Sırf para kazanmak için 1 liraya bile logo yapacaklar hazırda bekliyor.