Yurt dışında (Örnek: NL) Atıyorum 250 liralık bir işi 10 liraya yaparsan o 250 liraya yapan şirket sana hemen dava açıyor ve 10 liraya yapanın hesapları incelemeye alıyor. Devlet uçuk fiyatta ceza kesiyor ve şirket o ay kazancı ne kadar düşmüşse ortalaması kadar ödemesine hükmediyor. 250 liralık bir bedelden başlıyorsa ortalama 230 e çekebilirsin. Zaten bussiness numarası olmayanlarda ticaret yapamıyor. Yapanda kelle koltukta geziyor.
Bazı kaliteli meslekler malesef böyle ne kazan ne kazandır döngüsüne girerek bitiyor.

Örnek :İnternet cafem vardı 2003 yılında. Her hafta biri gelirdi. BİZİM OĞLAN LİSEYİ BİTİRDİ İNTERNET CAFE AÇSAKMI AKILLI ÇOCUK. Lisede internet cafe bölümündenmi mezun oluyor derdim . Oda bana gevşek gevşek gülerek. Yok internet cafeler eyi kazanıyor ya o bakımdan. Yüzsüzler utanmazlar bak yazarken aklıma geldi moralim bozuldu ya Sonra karşıma açılırdı 6 ay sonra kapanır arka sokağıma açılır 3-5 ay sonra kapanır. Neyse aklıma geldi anlattım