talibim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptırdığım işlerden bir logo için 10 ₺ çok az bunu bende biliyorum, ama şimdi adam promosyan yapıyor filan olmamaz mı? e bizde almıyak mı diyelim)
Ben adamın yaptığını etik bulmuyorum.