sende haklısın hocam ama promosyon diye de bir şey var adam et döner açtı 12₺ ye harika döner, aynı döner nam yapmış yerde aynı kalite ama fiyat 30₺ )) yani müşteri kazanılana kadar adam karından kısabiliyor, bu konuyu açmaktaki niyetim de o, acaba çok mu ön yargılıyız?)
Ön yargılı değilim hocam marka değeri diye bir şey var sen 30 tl'ye döneri değil o markanın dönerini yiyorsun diğer markanın aynı döneri 12 tl'ye vermesi rekabet etme çabasındandır promosyon değil ikisini karıştırıyorsun bence. 150 200 tl'lik bir iş 100 tl olursa promosyon olabilir ama 10 tl olursa bu promosyon olmaz maalesef. Forumda da biraz gezinirsen 10 tl'lik işler ile 100 tl'lik işler arasındaki farkı çok net görebilirsin diye düşünüyorum.