• 01-07-2019, 12:29:32
    #10
    hangi yakıt sistemi olduğunun önemi yok, araç boşta çalışırken bir miktar yakıt harcar. Fakat sıkıntı edilmesi gereken asıl konu şanzıman ile motor bağlantısı kesili olduğu için motor rölantide çalışırken yağlama işlemini verimli yapamaz. yani boşta uzun süre çalıştırmak motora zarar verecektir.
  • 01-07-2019, 12:34:22
    #11
    Silindir hacminize, enjektörünüze ve lpg beyninin birim zamandaki gaz atım ayarına göre değişir. Lpg bebzine göre daha sıcak çalıştığından dolayı soğutmaya ihtiyaç duyacaksınız. Fan sensörünün çalıştığından eminseniz sorun yok ama çalışmazsa giden şey yalnızca yakıt olmaz hocam
  • 01-07-2019, 12:35:26
    #12
    bak düşün geçmediğin köprüye para ödüyon, binmediğin uçağa para ödüyon da gitmeyen arabana para ödüyon.

    bu dünya kardeşim götüren götürene.
  • 01-07-2019, 12:39:42
    #13
    Herkese Teşekkürler. 30 dk aralikla calistirip işimiz bittiğinde basıp gideceğiz 😂
  • 01-07-2019, 12:41:59
    #14
    sen oturduğun yerde enerji harcayıp yorulmuyor musun? az da olsa harcarız, arabalarda da öyle tabi az da olsa boşta çalışsa bile yakıyorlar. ben ışıklarda 60 saniye beklerken araba motorunu kapatanı çok görmüştüm. meraktan sormuştum birkaçına. "60 saniye çok, yakmasın diye kapatıyorum" diyorlardı
  • 01-07-2019, 12:49:21
    #15
    TukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen oturduğun yerde enerji harcayıp yorulmuyor musun? az da olsa harcarız, arabalarda da öyle tabi az da olsa boşta çalışsa bile yakıyorlar. ben ışıklarda 60 saniye beklerken araba motorunu kapatanı çok görmüştüm. meraktan sormuştum birkaçına. "60 saniye çok, yakmasın diye kapatıyorum" diyorlardı
    Yeni araçlarda start-stop teknolojisi var artık stop etmelerine gerek yok onların yerine araba onların işini yapıyor
  • 01-07-2019, 12:51:03
    #16
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni araçlarda start-stop teknolojisi var artık stop etmelerine gerek yok onların yerine araba onların işini yapıyor
    biliyorum ama eski araçlarda hala yok, sorun orada zaten
  • 01-07-2019, 12:51:04
    #17
    mantiken harçar
  • 01-07-2019, 12:59:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Modeli tam hatırlamıyorum Jetta yada Megane'nin yol bilgisayarı boşta çalışırken 2 litre/ saat yakıt harcanıyor yazıyordu diye hatırlıyorum.

    Dip not: Araba viteste akıcı şekilde giderken siz gaza basmazsanız yakıt harcanmaz.