Gaza basmadan yakıt gidermi?
21
●859
- 01-07-2019, 12:29:32hangi yakıt sistemi olduğunun önemi yok, araç boşta çalışırken bir miktar yakıt harcar. Fakat sıkıntı edilmesi gereken asıl konu şanzıman ile motor bağlantısı kesili olduğu için motor rölantide çalışırken yağlama işlemini verimli yapamaz. yani boşta uzun süre çalıştırmak motora zarar verecektir.
- 01-07-2019, 12:34:22Silindir hacminize, enjektörünüze ve lpg beyninin birim zamandaki gaz atım ayarına göre değişir. Lpg bebzine göre daha sıcak çalıştığından dolayı soğutmaya ihtiyaç duyacaksınız. Fan sensörünün çalıştığından eminseniz sorun yok ama çalışmazsa giden şey yalnızca yakıt olmaz hocam
- 01-07-2019, 12:41:59sen oturduğun yerde enerji harcayıp yorulmuyor musun?
az da olsa harcarız, arabalarda da öyle tabi az da olsa boşta çalışsa bile yakıyorlar. ben ışıklarda 60 saniye beklerken araba motorunu kapatanı çok görmüştüm. meraktan sormuştum birkaçına. "60 saniye çok, yakmasın diye kapatıyorum" diyorlardı
- 01-07-2019, 12:49:21Yeni araçlarda start-stop teknolojisi var artık stop etmelerine gerek yok onların yerine araba onların işini yapıyorTukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 12:51:03
- 01-07-2019, 12:59:48Üyeliği durdurulduModeli tam hatırlamıyorum Jetta yada Megane'nin yol bilgisayarı boşta çalışırken 2 litre/ saat yakıt harcanıyor yazıyordu diye hatırlıyorum.
Dip not: Araba viteste akıcı şekilde giderken siz gaza basmazsanız yakıt harcanmaz.
az da olsa harcarız, arabalarda da öyle tabi az da olsa boşta çalışsa bile yakıyorlar. ben ışıklarda 60 saniye beklerken araba motorunu kapatanı çok görmüştüm. meraktan sormuştum birkaçına. "60 saniye çok, yakmasın diye kapatıyorum" diyorlardı