sen oturduğun yerde enerji harcayıp yorulmuyor musun?

az da olsa harcarız, arabalarda da öyle tabi az da olsa boşta çalışsa bile yakıyorlar. ben ışıklarda 60 saniye beklerken araba motorunu kapatanı çok görmüştüm. meraktan sormuştum birkaçına. "60 saniye çok, yakmasın diye kapatıyorum" diyorlardı