• 01-07-2019, 12:21:42
    #1
    Arkadaşlar LPG li bir araçta olduğu yerde çalışırsa. Yakıt harcar mı?
    Nerden cıktı bu diyenler için;
    Aracın aküsü boşaldığı için ek takviye ile çalıştırıp hastaneye geldik. Ve aracı her ihtimale karşı durdurmadım. Açık park alanında çalışır halde akü sarj oluyor..
  • 01-07-2019, 12:22:58
    #2
    Harcar ama çok düşük miktarda. saatte 0,5 litre felan. Klima açılırsa 0,7 civarı olabiliyor.
  • 01-07-2019, 12:23:33
    #3
    Aracın markasına göre de değişir her halde
  • 01-07-2019, 12:24:30
    #4
    2 saatte yanı 5 tl mı harcar hocam..giderken haraeket halindede aynı harcıyor galiba hocam veya daha az.
  • 01-07-2019, 12:24:32
    #5
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Viteste harcamaz boşta harcar.
  • 01-07-2019, 12:25:02
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Yakıt harcar da bu sıcakta durduğu yerde çalışırsa hararet yapma ihtimali de var.
  • 01-07-2019, 12:25:18
    #7
    Benzin harcamadan motor neyle çalışacak
  • 01-07-2019, 12:25:46
    #8
    Yakıt bitse bile Pizza işi çözer 😂
    Şaka bir yana çok az bir Miktar harcar diye biliyorum
  • 01-07-2019, 12:25:55
    #9
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt harcar da bu sıcakta durduğu yerde çalışırsa hararet yapma ihtimali de var.
    Ozaman gideyim durdurayim şunu😂