Modeli tam hatırlamıyorum Jetta yada Megane'nin yol bilgisayarı boşta çalışırken 2 litre/ saat yakıt harcanıyor yazıyordu diye hatırlıyorum.

Dip not: Araba viteste akıcı şekilde giderken siz gaza basmazsanız yakıt harcanmaz.