Sizce Maaşı Neolmalı ?
79
●3.705
- 01-07-2019, 10:53:575K'dan aşağısı çalışanınızın sizden uzaklaşmasına sebep olabilir +5K gibi bir maaş düşünün bence
- 01-07-2019, 10:55:27ARS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında sizin bu iş için ne kadar bütçe ayırdığınız ve bu elemanı tutmak isteyip istemediğiniz ile alakalı bir durum.
Kabataslak dışardan hizmetlerle bir plan yapacak olursak;
- Sosyal medyayı yönetiyor, güzel çalişmalar yapip hesaplar güncel tutuyor - 2000 TL/aylık (minimum)
- İnternet sitemizi sıfırdan e-ticaret ayağı ile beraberinde kurdu 6000 TL (minimum)
- Yönetim yazılımları yazıyor şuan mesela stok depo yönetimimizi, hammadde yönetimimizi, üretim hesaplama süreçleri v.s bunları kapsiyan sıfırdan yazılım yazdı - Kiralama yöntemi ile lisans satıyoruz benzer bir işte ortalama 2000 TL /aylık
- Güncel olarak diğer bilgisayardaki sorunlar ile ilgileniyor - Bilgi İşlem elemanı 2500 TL / aylık
Buradaki hesapla gidersek aylık 6500 TL aylık masraf + 6000/12 = 500 TL dersek 7000 TL gibi bir rakam yapar. Bu sizin dışardan hizmet alsanız aylık ödemek durumunda olduğunuz kabataslak rakamdır. Tabi herhangi bir sorunda dışardan ekstra destek almanız gerekebilir. Bunların tamamını şirket içinden birisine yaptırmanız işlerini kolaylaştıracak. Yeni eklemeler/çıkarmalarda daha hızlı aksiyon alacaksınız.
İşletme her zaman kar elde etmeye yönelik çalışmalı ile gidersek 5000 TL gibi bir rakam düşünülebilir. Tabi elemanın bu iş için beklentiside önemlidir.
Ben olsam ne yapardım?
4500 TL gibi bir rakam ile başlatıp ara sıra teşvik amaçlı prim verirdim.(Bayram var önümüzde gibi.) 6 ay sonra iş durumuna yaptığına aynı çalışkanlık durumuna göre 5500 - 6000 skalasına çıkardım. - 01-07-2019, 10:56:03Üyeliği durdurulduÜlke ekonomisi elbette mühim. Zira iş veren bu kadar kapsamlı iş yaptırıyor ise ve eleman alma ihtiyacı duymuş ise ekonomi ile baş edebiliyor demektir. Akabinde tek kalem ücretle tüm ihtiyaçlarını karşılayıp maaş+sgk+yemek+yol gibi yükü ağır şeylerle uğraşmak durumunda kalmazdı. Dediğiniz gibi yiğidi öldür ama hakkını yemeAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 11:18:01Bu parayı vasıfsız eleman bile alıyor hocamAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2019, 11:18:19Burada bizim bir rakam söylememiz anlamsız olur bence. İşletmenize çok büyük değerler katıyor. Bunu kendisiyle konuşmanız daha mantıklı. Eğer iyi para kazanıyorsanız yaptığı işlerden atıyorum 5 bin diyorsa tartın ölçün eğer karşılıyorsa üstüne 500'de siz koyun 5.500 yapın kendisi mutlu olursa daha fazla gayret göstererek daha iyi işler yapacaktır.