yiğidi öldür hakkını yeme derlerde iş vereni de düşünmek gerek ülke ekonomisi bu durumdayken 5-6-7k maaş vermesi biraz zorluk olabilir ama böyle bir elemanın da en az 3₺ maaş alması gerekir
Ülke ekonomisi elbette mühim. Zira iş veren bu kadar kapsamlı iş yaptırıyor ise ve eleman alma ihtiyacı duymuş ise ekonomi ile baş edebiliyor demektir. Akabinde tek kalem ücretle tüm ihtiyaçlarını karşılayıp maaş+sgk+yemek+yol gibi yükü ağır şeylerle uğraşmak durumunda kalmazdı. Dediğiniz gibi yiğidi öldür ama hakkını yeme