AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yiğidi öldür hakkını yeme derlerde iş vereni de düşünmek gerek ülke ekonomisi bu durumdayken 5-6-7k maaş vermesi biraz zorluk olabilir ama böyle bir elemanın da en az 3₺ maaş alması gerekir
Bu parayı vasıfsız eleman bile alıyor hocam