Merhabalar
bir işletmemiz için bilgi-işlemci aldık ama maaşı hususunda henüzkarar veremedik.
- Sosyal medyayı yönetiyor, güzel çalişmalar yapip hesaplar güncel tutuyor
- İnternet sitemizi sıfırdan e-ticaret ayağı ile beraberinde kurdu
- Yönetim yazılımları yazıyor şuan mesela stok depo yönetimimizi, hammadde yönetimimizi, üretim hesaplama süreçleri v.s bunları kapsiyan sıfırdan yazılım yazdı
- Güncel olarak diğer bilgisayardaki sorunlar ile ilgileniyor
- Ürünlerimizin resimlerini çekerek düzenleyip sosyal medya çalişmalari yapiyor
kısacası işletmemiz için sıfırdan bir sistem kurdu sunucular v.s aldı etti sizce böyle bir bilgi işlemcinin maaşi nekadar olmalı ?
Sizce Maaşı Neolmalı ?
79
●3.705
- 01-07-2019, 10:40:27Lisans mezunu ve mühendis ise minimum 6.000TL net,
diğer koşullarda minimum 4000TL net alması gerekiyor şahsi fikrimce hocam. - 01-07-2019, 10:40:38Üyeliği durdurulduMaaşı hakkında öneri sunmam ama yaptığı işlerin çok değerli olduğunu söyleyebilirim hocam. İstikrarlı birisiyse eğer, az bulunur birisi kendisi.
- 01-07-2019, 10:43:022-3 kişinin yapacağı işi tek başına ve sizin anlattığınıza bakılırsa hevesle yapıyor. Yeni başladıysa 4-5K dan başlanabilir.
bence min 5K