Merhabalar

bir işletmemiz için bilgi-işlemci aldık ama maaşı hususunda henüzkarar veremedik.

- Sosyal medyayı yönetiyor, güzel çalişmalar yapip hesaplar güncel tutuyor
- İnternet sitemizi sıfırdan e-ticaret ayağı ile beraberinde kurdu
- Yönetim yazılımları yazıyor şuan mesela stok depo yönetimimizi, hammadde yönetimimizi, üretim hesaplama süreçleri v.s bunları kapsiyan sıfırdan yazılım yazdı
- Güncel olarak diğer bilgisayardaki sorunlar ile ilgileniyor
- Ürünlerimizin resimlerini çekerek düzenleyip sosyal medya çalişmalari yapiyor

kısacası işletmemiz için sıfırdan bir sistem kurdu sunucular v.s aldı etti sizce böyle bir bilgi işlemcinin maaşi nekadar olmalı ?