Bence silinmemelidir ki rahat paranın, kredinin ve borcun bir gün ödemesi geleceği gençler tarafından bilinsin. Zaten gençler çalışmaya başlayınca alınıyor, bu krediler. Devlet sana karşı görevini yaptıysa, senin okumana destek olup, bir meslek sahibi edindirdi ve sen de işe girdiysen bir zahmet borcunu geri öde derler.
Ben bilerek krediye ya da bursa başvurmadım. İstesem, başvurmasını bilirdim. Ancak bu ülkede üniversite öğrencisinin ilk yaptığı şey, ihtiyacı olsa da olmasa da gidip kredi ve burs talebi oluşturmak. Mimarlık okuyanı anlarım da, işletme fakültesi okuyana burs niye veriliyor? Çok tartışılır bir konu mesela..
KYK Kredi borçları silinmeli mi?
Evet silinmeli, şirketlerin bile vergi borçları silindi bu ülkede...
Hayır, kesinlikle silinmemeli.