Anket KYK Kredi borçları silinmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 293
KYK Kredi borçları silinmeli mi?
Evet silinmeli, şirketlerin bile vergi borçları silindi bu ülkede...
%58,70 (172 Oy)
Hayır, kesinlikle silinmemeli.
%41,30 (121 Oy)
  • 25-06-2019, 20:08:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence silinmemelidir ki rahat paranın, kredinin ve borcun bir gün ödemesi geleceği gençler tarafından bilinsin. Zaten gençler çalışmaya başlayınca alınıyor, bu krediler. Devlet sana karşı görevini yaptıysa, senin okumana destek olup, bir meslek sahibi edindirdi ve sen de işe girdiysen bir zahmet borcunu geri öde derler.
    Ben bilerek krediye ya da bursa başvurmadım. İstesem, başvurmasını bilirdim. Ancak bu ülkede üniversite öğrencisinin ilk yaptığı şey, ihtiyacı olsa da olmasa da gidip kredi ve burs talebi oluşturmak. Mimarlık okuyanı anlarım da, işletme fakültesi okuyana burs niye veriliyor? Çok tartışılır bir konu mesela..
  • 25-06-2019, 20:08:56
    #11
    Türk gencinden faiz alınmaması gerekir sonuçta daha eğitim gören genç bireyler tabi ki o kadar yüksek paraları ödeyemeyecek devlette buna faiz bindiriyor bu yanlış fakat kredi alıyorsan ana parayı ödeyeceksin tabi ki, ödeyenlerin günahı ne yada kredi diye almayanların ? ödeyemeyeceği için krediye başvurmayanların burada günahı ne sabit bir çizgide bakmazsanız olaya anlarsınız sebeplerini ve doğru olanı
  • 25-06-2019, 20:10:40
    #12
    Faiz tabiki silinsin, anapara kazanca göre taksitlendirilip hayat standartlarını bozmayacak miktarda tahsilatla çözümlendirilmeli.
    Bu kadar yoğun gündem olduğunu göre taksitlendirme yapılıp ( faizle ) 2-3 taksit tahsil edilecek gibi.
  • 25-06-2019, 20:10:51
    #13
    Faizi silinmeli. Anaparasını harcayan kişi ödemeli. Aksi takdir de faturası devlete değil vatandaşa kesilir. Sanırım çoğu vatandaş bu tarz borçları silince devletin kasasından ödendiğini sanıyor ama o parayı almayan milyonlarca vatandaş ödüyor.
  • 25-06-2019, 20:11:00
    #14
    almayanlara faiziyle ödeyecekse silebilirler
  • 25-06-2019, 20:11:15
    #15
    Ortalaması 3.2’den fazla olanların silinsin.
    Devlet size alırken geri ödeyeceğinizi söyleyerek veriyor o zaman anlamasalardı.

    3.2’den fazla ortalaması olan başarılı bir öğrencidir o yüzden silinmelidir diyorum.
  • 25-06-2019, 20:11:20
    #16
    Silinirse bu ülkede kimse bundan sonra borç ödemez. Buna ben de dahilim. Zamanında enayi gibi ödemişiz, bundan sonra bir kuruş ödeme yapmam herhangi bir kuruma.
  • 25-06-2019, 20:12:12
    #17
    seçim olduğu zaman a lideri çıkacak vaat olarak verecek b lideri onu kopyalayacak . o zaman çıkabilir belki
  • 25-06-2019, 20:12:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle silinmemeli, ödeyemem diye çekinip almayanların günahı ne..