Faizi silinmeli. Anaparasını harcayan kişi ödemeli. Aksi takdir de faturası devlete değil vatandaşa kesilir. Sanırım çoğu vatandaş bu tarz borçları silince devletin kasasından ödendiğini sanıyor ama o parayı almayan milyonlarca vatandaş ödüyor.