Türk gencinden faiz alınmaması gerekir sonuçta daha eğitim gören genç bireyler tabi ki o kadar yüksek paraları ödeyemeyecek devlette buna faiz bindiriyor bu yanlış fakat kredi alıyorsan ana parayı ödeyeceksin tabi ki, ödeyenlerin günahı ne yada kredi diye almayanların ? ödeyemeyeceği için krediye başvurmayanların burada günahı ne sabit bir çizgide bakmazsanız olaya anlarsınız sebeplerini ve doğru olanı