Ortalaması 3.2’den fazla olanların silinsin.
Devlet size alırken geri ödeyeceğinizi söyleyerek veriyor o zaman anlamasalardı.

3.2’den fazla ortalaması olan başarılı bir öğrencidir o yüzden silinmelidir diyorum.