Ekiplerimiz gelecek edecek diye diye 3 gün daha oyaladılar ve gelen giden olmadı. 1dakika bile kullanmadığım internet aboneliğini iptal ettirmek istediğimi, sebep olarak da kimsenin gelip kurulum yapmadığını söyledim. İptal işlemini yapmadılar ve başıma 2 aylık fatura bedeli çıkardılar.
Kullanmadığım şeyin parasını ödemeyeceğimi bildirdim. Bugün uyandığımda da aşağıdaki mailin geldiğini gördüm. Resmen d.olandırıcılık yapıyorlar ve bu parayı asla ödemem.
Buna itiraz için nereye başvurabilirim acaba?
