• 23-06-2019, 14:08:20
    #1
    Merhabalar, iyi günler. Geçen sene TurkNet denen saçmalıktan internet başvurusu yapmıştım. Tam 3 hafta kimsenin gelip kurulum yapmaması üzerine defalarca arayıp durumu bildirdim ve gelmedikleri takdirde iptal ettireceğimi söyledim. Sonra kurulumu yaptıklarını söylediler (apartmana gelip yapmışlar sözde) ama ADSL ışığı yanmıyordu ve bunu da bildirmiştim.

    Ekiplerimiz gelecek edecek diye diye 3 gün daha oyaladılar ve gelen giden olmadı. 1dakika bile kullanmadığım internet aboneliğini iptal ettirmek istediğimi, sebep olarak da kimsenin gelip kurulum yapmadığını söyledim. İptal işlemini yapmadılar ve başıma 2 aylık fatura bedeli çıkardılar.

    Kullanmadığım şeyin parasını ödemeyeceğimi bildirdim. Bugün uyandığımda da aşağıdaki mailin geldiğini gördüm. Resmen d.olandırıcılık yapıyorlar ve bu parayı asla ödemem.

    Buna itiraz için nereye başvurabilirim acaba?

  • 23-06-2019, 14:11:17
    #2
    faturayı ödeyip dekontlarla birlikte tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz
  • 23-06-2019, 14:12:24
    #3
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faturayı ödeyip dekontlarla birlikte tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz
    Faturayı illa ki ödemem şart mı tüketici hakem heyetine başvurmam için acaba?
  • 23-06-2019, 14:19:51
    #4
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturayı illa ki ödemem şart mı tüketici hakem heyetine başvurmam için acaba?
    kesin bir bilgim yok fakat geçmiş zamanlarda sürekli 60-100 TL arasında gelen elektrik faturası 200 küsür filan gelmişti itiraz için biraz araştırma yapmıştım ve çoğu kişi önce faturanızı ödeyin siz haklı durumda olun ve ödediğiniz faturaya itiraz edin gibi cevaplar almıştım, sonuçta öyle oldu ve ödediğim tüm parayi dava sonucunda geri aldım
  • 23-06-2019, 14:22:05
    #5
    Size yada mahalle muhtarina icra dairesinden gelen bir tebligat olmadigi surece kimseye 5 kurus odemeyin. Tebligat gelince gidin icra dairesine suresi icinde durumu aciklayan bir dilekce ile itiraz edin
  • 23-06-2019, 14:22:28
    #6
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin bir bilgim yok fakat geçmiş zamanlarda sürekli 60-100 TL arasında gelen elektrik faturası 200 küsür filan gelmişti itiraz için biraz araştırma yapmıştım ve çoğu kişi önce faturanızı ödeyin siz haklı durumda olun ve ödediğiniz faturaya itiraz edin gibi cevaplar almıştım, sonuçta öyle oldu ve ödediğim tüm parayi dava sonucunda geri aldım
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.



    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yada mahalle muhtarina icra dairesinden gelen bir tebligat olmadigi surece kimseye 5 kurus odemeyin. Tebligat gelince gidin icra dairesine suresi icinde durumu aciklayan bir dilekce ile itiraz edin
    Tebligat gelmeden ödemeyin demenizin sebebi nedir peki öğrenebilir miyim?
  • 23-06-2019, 14:25:34
    #7
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.





    Tebligat gelmeden ödemeyin demenizin sebebi nedir peki öğrenebilir miyim?
    Tebligat gelmeden işlemler başlamaz hocam tebli edildiğinde belli bir süre içinde itiraz hakkınız var
  • 23-06-2019, 14:25:58
    #8
    Hocam her mail atana para odemek gibi bir huyunuz varsa odeyin. Ben sahsen resmi tebligat harici hic bir yoldan para odemezdim.
  • 23-06-2019, 14:33:16
    #9
    Hocam,
    Tebliğ edilmeden vs para ödemeyin gibi laflara inanmayın sonra zor durumda kalırsınız.
    Turkiye.gov.tr e devlet adresinden girin dava dosyalarım ya da icra dosyaları kısmına girin. Orada eğer dosya var ise zaten tebliğ edilmesine gerek kalmamıştır. Son dakika tebliğ elinize ulaşmadan da icra gelebilir bilginiz olsun. Öncesinde tabi maaş haczi yazısı göndermezlerse...