• 23-06-2019, 16:54:40
    #10
    E-Devlet sisteminde de görünüyor dosya arkadaşlar. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
  • 23-06-2019, 16:59:16
    #11
    Öncelikle yasal süre içinde itiraz edin, ben hizmet almadım ama bu talep edilen bedel bir hizmete ait bedeldir deyin, bunun tesbitini isteyin. Fatura falan ödemenize gerek yok. Tebligat vesair şeylere takılmayın, muhtara bırakılır tebliğ edildi sayılır. Önemli olan sizin asıl savınız nedir, hizmet almamış olmanız; bunun üzerinden yürümeniz lazım. Ayrıca şikayetvar, dh ve neresi varsa açabileceğiniz yerlerde bu konuda şikayet konularınızı açın, sosyal medyadan geniş kitlelere ulaşmaya çalışın. Ancak dikkat edin, sadece başınıza gelmiş olan sorundan bahsedin, fazladan bir şey yazmayın şikayetlere.