kesin bir bilgim yok fakat geçmiş zamanlarda sürekli 60-100 TL arasında gelen elektrik faturası 200 küsür filan gelmişti itiraz için biraz araştırma yapmıştım ve çoğu kişi önce faturanızı ödeyin siz haklı durumda olun ve ödediğiniz faturaya itiraz edin gibi cevaplar almıştım, sonuçta öyle oldu ve ödediğim tüm parayi dava sonucunda geri aldım
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Size yada mahalle muhtarina icra dairesinden gelen bir tebligat olmadigi surece kimseye 5 kurus odemeyin. Tebligat gelince gidin icra dairesine suresi icinde durumu aciklayan bir dilekce ile itiraz edin
Tebligat gelmeden ödemeyin demenizin sebebi nedir peki öğrenebilir miyim?