• 03-06-2019, 12:36:33
    #1
    Selamlar, forumda sormustum pc onerisi icin fikir istemistim. Bugun pc siparisini verdim sizce fiyat performans olarak yorumunuz nesir?
  • 03-06-2019, 12:41:35
    #2
    Hayırlı olsun hocam siparişi nereden verdiniz acaba ?
  • 03-06-2019, 12:48:53
    #3
    Bu donanım arşivinindi sanırım orda tek eksik bence 2 soket değil 4 soketli ana kart olmasıydı. Onu seçtiyseniz bence efsane ürün
  • 03-06-2019, 12:51:15
    #4
    Evet donanim arsivinin onerisi itopyadan versim. Siparisi vermeden once vatana gittim 7500 tl fiyat cikardilar.
  • 03-06-2019, 13:01:10
    #5
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, forumda sormustum pc onerisi icin fikir istemistim. Bugun pc siparisini verdim sizce fiyat performans olarak yorumunuz nesir?
    intelciler gelmeden yorum yapayım.


    Özellikle kasa seçimi yerinde olmuş. 500 Watt Psu daha iyi olabilirdi.
    SSD samsung 860 evo tercih edilebilirdi yada bütçe artırıp Samsung 860 m2 alınabilirdi.

    Anakart konusunda msi yerine asus tercih edilebilirdi. Sebebi ise piyasaya bakın msi lar da performans için aşırı voltaj sorunu var msi in bu konuda elinin ayarı yok. Biraz performans isterseniz ısı sorunları ile karşı karşıya kalacaksınız.

    Vatan bilgisayardan OEM indirimi olmadıkça ürün alınmaz. Piyasanın çok üstüne satıyorlar. Oem indirimlerinde baya güzel fiyatlar veriyorlar.O yüzden vatana pek aldırış etmeyin.

    Her zaman daha da iyisi olabilirdi ancak şu kurda bir de bütçeniz doğrultusunda güzel sistem olmuş . Güle güle kullanın şimdiden. F/P sistemi olmuş. içinizde şüphe olmasın. Sizi uzun süre çok rahat götürür bu sistem. ileride bütçeniz doğrultusunda soğutma için alternatif soğutucu alırsınız çok iyi performanslar alırsınız.
  • 03-06-2019, 13:04:32
    #6
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    intelciler gelmeden yorum yapayım.


    Özellikle kasa seçimi yerinde olmuş. 500 Watt Psu daha iyi olabilirdi.
    SSD samsung 860 evo tercih edilebilirdi yada bütçe artırıp Samsung 860 m2 alınabilirdi.

    Anakart konusunda msi yerine asus tercih edilebilirdi. Sebebi ise piyasaya bakın msi lar da performans için aşırı voltaj sorunu var msi in bu konuda elinin ayarı yok. Biraz performans isterseniz ısı sorunları ile karşı karşıya kalacaksınız.

    4 ram soketli anakart tercihi yapılabilirdi ama siz zaten 8 lik ram almışsınız bu konuda çok fazla gelecek düşünün diyemeyeceğim. ileride bir 8 daha takarsınız sizi uzun süre idare eder.

    Vatan bilgisayardan OEM indirimi olmadıkça ürün alınmaz. Piyasanın çok üstüne satıyorlar. Oem indirimlerinde baya güzel fiyatlar veriyorlar.O yüzden vatana pek aldırış etmeyin.

    Her zaman daha da iyisi olabilirdi ancak şu kurda bir de bütçeniz doğrultusunda güzel sistem olmuş . Güle güle kullanın şimdiden. F/P sistemi olmuş. içinizde şüphe olmasın. Sizi uzun süre çok rahat götürür bu sistem. ileride bütçeniz doğrultusunda ram i artırır bir de soğutma için alternatif soğutucu alırsınız çok iyi performanslar alırsınız.
    Eyvallah hocam guzel oneriler. Bir tek sunu duzelteyim 2x8gb ram yani 16gb ram var sistemde. Tesekkurler degerli yorumun icin
  • 03-06-2019, 14:10:20
    #7
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Tek yanlış işlemci olmuş.
    3000 serisi tanıtıldı. Temmuz ayında 2600 aldığınız fiyata 3600 alacaksınız. En az 5 sene götürür idi 7nm teknolojisi. Bu konuda biraz aceleci davranmışsınız.
  • 03-06-2019, 14:30:28
    #8
    PC alacak olsam 3000 serisini beklerdim ben şahsen. 3000 serisi gelince bu pc'nin fiyatı daha da düşecek.

    Ve anakart konusunda MSI'dan çok çekersiniz belirteyim. Anakart'lar hızlı bozuluyor. Garanti de iyi hizmet veremiyor.
  • 04-06-2019, 01:10:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşlemci seçimi hariç diğerleri bence cok iyi.uzun yıllar idare eder üstteki arkadaşlar yazmış ama bu işlemcide cok kötü değil.gerci teknolojiyi takip etmek zor.Temmuzda o yeni işlemciler cıksa bir süre onunda yenileri çıkacak..Hayırlı olsun