Hayırlı olsun güle güle kullanın. Tek yanlış işlemci olmuş.
3000 serisi tanıtıldı. Temmuz ayında 2600 aldığınız fiyata 3600 alacaksınız. En az 5 sene götürür idi 7nm teknolojisi. Bu konuda biraz aceleci davranmışsınız.