PC alacak olsam 3000 serisini beklerdim ben şahsen. 3000 serisi gelince bu pc'nin fiyatı daha da düşecek.

Ve anakart konusunda MSI'dan çok çekersiniz belirteyim. Anakart'lar hızlı bozuluyor. Garanti de iyi hizmet veremiyor.