İşlemci seçimi hariç diğerleri bence cok iyi.uzun yıllar idare eder üstteki arkadaşlar yazmış ama bu işlemcide cok kötü değil.gerci teknolojiyi takip etmek zor.Temmuzda o yeni işlemciler cıksa bir süre onunda yenileri çıkacak..Hayırlı olsun