• 02-06-2019, 19:05:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Adamın yıllar geçse de ödemeyeceği çok bariz belli bu arada pişkince konuşmasından. Yasal yollara başvurmanızı öneririm vakit kaybetmeden.
  • 02-06-2019, 19:06:18
    #11
    canweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ** durust insana odul verilecek yakinda mumla aranicak sadece sanalda degilki her tarafimiz sapik *********** zinaci doldu
    Alıntıda sansürlediğim, mesajının başındaki küfrü kaldır hocam. Hemfikiriz ancak durduk yere ban yeme.
  • 02-06-2019, 19:07:07
    #12
    Fikirsanat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskinin internet cafelerinde yazardı '' Zevkin veresiyesi olmaz '' diye. İnternet ortamında yağ,bal,sucuk siparişi veriyorsanız bu ihtiyaç değil zevktir.
    İhtiyaç sahibi olsa vallaha istemem ama işte sucuk yiyip ödemiyor.
    Rijndael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla çok sikinti yaşıyorsun sen arada bir denk geliyorum konuna, sanırım hemseriyiz de.

    Musterilerini mağdur etmemek icin fazla sikistirmiyorsunda, ama kendine bir kota koy. Onrke 500 TL - 1000 TL arasında. 500 TL Kadar olan ürünlerin parasını pesin al. 1000 Tl ve uzerinde yarisini al.

    Valla piyasa kani bozuk kaynıyor.
    Ben 10 tl olsun göndermem abim göndermişti 3 ay önce.



    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın yıllar geçse de ödemeyeceği çok bariz belli bu arada pişkince konuşmasından. Yasal yollara başvurmanızı öneririm vakit kaybetmeden.
    Fatura olsa hiç durmuyacağımda fatura yok.
  • 02-06-2019, 19:10:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyaç sahibi olsa vallaha istemem ama işte sucuk yiyip ödemiyor.

    Ben 10 tl olsun göndermem abim göndermişti 3 ay önce.




    Fatura olsa hiç durmuyacağımda fatura yok.
    Kötü olmuş bunu maliyeye bildirmekle bile tehdit etse elinizi ayağınızı bağlar alacağınızdan fazla borç çıkabilir size. Geçmiş olsun hocam inşallah bir şekilde insafa gelir.
  • 02-06-2019, 19:11:32
    #14
    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü olmuş bunu maliyeye bildirmekle bile tehdit etse elinizi ayağınızı bağlar alacağınızdan fazla borç çıkabilir size. Geçmiş olsun hocam inşallah bir şekilde insafa gelir.
    Fatura var ama ona fatura kesmemiştim.
  • 02-06-2019, 20:09:25
    #15
    Önce para sonra iş. 😊 Son zamanlarda yaşadığım bir olaydan örnek vereyim ismi bende kalsın forum içinde mevcut kendisi öğrenci olduğu için yardımcı olduk arkadaş bizi keriz yerine koydu. 😊 Bu yüzden ücreti almadan kesinlikle iş yapmıyorum.
  • 02-06-2019, 20:19:11
    #16
    Bu herif ödeme yapmaz hocam, geçmiş olsun.
  • 02-06-2019, 20:34:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hem suclu hem guclu, Gercekten bir temiz dayagi hakediyor bazilari.
  • 02-06-2019, 20:37:36
    #18
    weo
    Kurumsal Üye
    iyi niyetini suistimal...