Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü olmuş bunu maliyeye bildirmekle bile tehdit etse elinizi ayağınızı bağlar alacağınızdan fazla borç çıkabilir size. Geçmiş olsun hocam inşallah bir şekilde insafa gelir.
Fatura var ama ona fatura kesmemiştim.