İhtiyaç sahibi olsa vallaha istemem ama işte sucuk yiyip ödemiyor.
Ben 10 tl olsun göndermem abim göndermişti 3 ay önce.
Fatura olsa hiç durmuyacağımda fatura yok.
Kötü olmuş bunu maliyeye bildirmekle bile tehdit etse elinizi ayağınızı bağlar alacağınızdan fazla borç çıkabilir size. Geçmiş olsun hocam inşallah bir şekilde insafa gelir.