NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtiyaç sahibi olsa vallaha istemem ama işte sucuk yiyip ödemiyor.

Ben 10 tl olsun göndermem abim göndermişti 3 ay önce.




Fatura olsa hiç durmuyacağımda fatura yok.
Kötü olmuş bunu maliyeye bildirmekle bile tehdit etse elinizi ayağınızı bağlar alacağınızdan fazla borç çıkabilir size. Geçmiş olsun hocam inşallah bir şekilde insafa gelir.