Eskinin internet cafelerinde yazardı '' Zevkin veresiyesi olmaz '' diye. İnternet ortamında yağ,bal,sucuk siparişi veriyorsanız bu ihtiyaç değil zevktir.
İhtiyaç sahibi olsa vallaha istemem ama işte sucuk yiyip ödemiyor.
Hocam valla çok sikinti yaşıyorsun sen arada bir denk geliyorum konuna, sanırım hemseriyiz de.
Musterilerini mağdur etmemek icin fazla sikistirmiyorsunda, ama kendine bir kota koy. Onrke 500 TL - 1000 TL arasında. 500 TL Kadar olan ürünlerin parasını pesin al. 1000 Tl ve uzerinde yarisini al.
Valla piyasa kani bozuk kaynıyor.
Ben 10 tl olsun göndermem abim göndermişti 3 ay önce.
Adamın yıllar geçse de ödemeyeceği çok bariz belli bu arada pişkince konuşmasından. Yasal yollara başvurmanızı öneririm vakit kaybetmeden.
Fatura olsa hiç durmuyacağımda fatura yok.